Tilaukset:

Lisää tuote ostoskoriin. Valitse toimitustapa ja maksutapa. Täytä toimitus- ja laskutustiedot (jos sinulla on ne). Vahvista tilauksesi. Maksa. Valmista tuli!

Tarkista pankkitililtäsi, onko maksu peritty. Jos tilausvahvistussähköposti ei ole saapunut sähköpostiisi, ota yhteyttä sähköpostitse [email protected]. Jos maksuja ei ole peritty, yritä maksutapahtumaa uudelleen. Jos olet epävarma, ota yhteyttä pankkiisi selvittääksesi epäonnistuneen tapahtuman.

Jos haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ota meihin yhteyttä osoitteella [email protected]. Muutokset ovat mahdollisia vain ennen tilauksen käsittelyä. 

Jos haluat peruuttaa tilauksesi, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteella [email protected]. Peruuttaminen on mahdollista vain ennen tilauksen käsittelyä. 

Jos tietoihisi on tullut virhe, ota yhteyttä osoitteella [email protected]. Jos saamme tämän tiedon ennen laskun lähettämistä, alkuperäisen laskun tiedot tulee tarkistetuksi, muutoin lähetämme korjausasiakirjan.

 

 

Maksut:

  • Kortti
  • Paypal
  • Käteisellä toimituksen yhteydessä

Kyllä, laadimme arvonlisäverollisia laskuja. Syötä TIN-tunnisteesi oikeassa muodossa. Hinta muuttuu automaattisesti, kun teet tilauksen.

Jos haluat vaihtaa maksutapaa, ota meihin yhteyttä osoitteella [email protected]

Verkkosivuillamme ei ole mahdollista ostaa tuotetta osamaksulla. 

 

Toimitus:

Ei, valitettavasti meiltä ei voi noutaa henkilökohtaisesti, koska meillä on vain verkkokauppa.

Voit tarkistaa lähetetyn pakettisi tilan valitun kuljetusyhtiön verkkosivuilta. Lähettämisen jälkeen saat antamaasi sähköpostisoitteeseen meiltä rahtikirjan numeron ja linkin pakettisi seurantaan. 

Kyllä, tarjoamme ilmaisen toimituksen tietyn summan ylittäville tilauksille. Valitettavasti tarvikkeista veloitetaan ylimääräinen toimitusmaksu.

 

 

 

Palautus ja valitus:

Valitusten käsittelyprosessi vaihtelee aihepiiristä riippuen huomattavasti, mutta pyrimme aina ratkaisemaan ongelman mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti.

Jos haluat tehdä reklamaation, ota esille tilausnumero, tee yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta sekä valokuvia vaurioista ja ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse, puhelimitse tai käyttämällä verkkosivujen lomaketta.

Ilmoita palautuksesta ottamalla esille tilausnumero, tee yksityiskohtainen kuvaus ongelmasta sekä valokuvia vaurioista ja ota yhteyttä asiakaspalveluun sähköpostitse, puhelimitse tai verkkosivujen lomakkeella.

Palauttaaksesi tavaran lähetä ensin kuvia pyörästäsi ja täytä palautuslomake. Järjestämme sitten kuriiripalvelun ja lähetämme sinulle tarran, jonka voit tulostaa ja kiinnittää pakettiin. Odota kuriiria.

Mahdollisimman pian, mutta enintään 14 päivän kuluessa siitä, kun olemme vastaanottaneet paketin ja tarkastaneet sen.

Takuu kattaa kaikki tuotteet, mutta jos pyörämme myydään internetissä, pyörä on huollettava jossain huoltoliikkeessä 30 päivän kuluessa siitä päivästä, jona se on toimitettu ostajalle. Valtuutettu huoltoliike vahvistaa, että polkupyörä on valmis ajettavaksi, ja tekee asianmukaisen merkinnän takuukorttiin, minkä jälkeen takuu tulee voimaan.

 

 

Muuta:

Paketti palautuu lähettäjälle ja palautamme maksun 14 päivän kuluessa sen vastaanottamisesta.

Verkosta ostetun polkupyörän takuutarkastuksen voi suorittaa missä tahansa polkupyörän huoltoliikkeessä. Jos palveluun ei olla tyytyväisiä, reklamaatio jää asiakkaan ja valitun huoltamon väliseksi.

Jos ostat polkupyörän verkosta, sinulta peritään takuutarkastuksesta maksu.

Takuuehtojen mukaan kuluttaja menettää takuuoikeuden, jos takuukortti katoaa.

Tässä tapauksessa sinun on ensin ilmoitettava ongelmasta pyörän toimittaneelle kuriirifirmalle, ja seuraavaksi voit ilmoittaa ongelmasta sähköpostiosoitteeseen [email protected].

Kyllä, tarjoamme alennuksia tukkutilauksista ja järjestäytyneille ryhmille. Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteella [email protected]